Tandartspraktijk Hoogkerk - Groningen affiniteit met angst-patiënten en kinderen

Welkom op de pagina van Tandartspraktijk Hoogkerk - Groningen. Iedereen verdient een stralende lach! Juist daarom besteden wij extra aandacht aan angst-patiënten en kinderen. Kwaliteit en persoonlijk contact staan bij ons centraal. ‘Samen voor een glimlach’

Afspraken wijzigen

Indien je verhinderd bent, vragen we je om ons minimaal 48 uur van tevoren op de hoogte te stellen, zodat we de afspraak kunnen verzetten. Afspraken die op maandag ingepland staan, dienen uiterlijk de vrijdag ervoor vóór 12:00 uur afgezegd te worden. Deze regeling stelt ons in staat om de planning zo efficiënt mogelijk te beheren en andere patiënten tijdig te kunnen helpen.

Het niet tijdig afzeggen van een afspraak leidt tot kosten, omdat de gereserveerde tijd niet meer kan worden ingevuld. Deze kosten worden niet door de verzekeraar vergoed. We streven ernaar om een goede service te bieden aan al onze patiënten en het respecteren van de afgesproken afspraaktijden draagt hieraan bij. Afzeggingen / wijzigingen van uw afspraak kan uitsluitend telefonisch en NIET per e-mail.

De patiënt dient zelf zorg te dragen voor het noteren van de gemaakte afspraak. Wij bieden als extra service een herinneringsmail om te helpen herinneren aan de geplande afspraak. Het versturen van deze mail is een stukje service van onze kant, maar we kunnen niet garanderen dat de patiënt deze ontvangt. Daarom kunt u aan het ontvangen van de herinneringsmail geen rechten ontlenen.

Het maken en noteren van afspraken is volledig uw eigen verantwoordelijkheid. We raden aan om de afspraak direct na het maken ervan in uw eigen agenda te noteren, zodat u zeker bent van de juiste datum en tijd. Mocht u de herinneringsmail niet ontvangen, dan bent u nog steeds verantwoordelijk voor het nakomen van de afspraak.